Home
Los Angeles Lakers Vs. Cleveland Cavaliers NBA Highlights Reviewed by Momizat on . After having three days off, the Los Angeles Lakers are back in action tonight hosting the Cleveland Cavaliers. The Lakers are currently on a four-game losing s After having three days off, the Los Angeles Lakers are back in action tonight hosting the Cleveland Cavaliers. The Lakers are currently on a four-game losing s Rating: 0
You Are Here: Home » News » Los Angeles Lakers Vs. Cleveland Cavaliers NBA Highlights

Los Angeles Lakers Vs. Cleveland Cavaliers NBA Highlights

Share on FacebookTweet about this on Twitter

After having three days off, the Los Angeles Lakers are back in action tonight hosting the Cleveland Cavaliers. The Lakers are currently on a four-game losing streak and are playing their last home game before they head to the road for a seven-game road trip. The Cavaliers have had a tough time winning on the road with only three wins this season. With a win tonight, the Lakers can improve their home record to 9-10.

First Quarter

Second Quarter

Third Quarter

Fourth Quarter

Share on FacebookTweet about this on Twitter

About The Author

Number of Entries : 35
  • LakersHeatBeef

    Lakers gotta knock these losers out.The Cavs are garbage and throw out the trash.Lakers gotta send the idiot Mike Brown home with a big fat loss.

    Go Lakers!

  • LakersHeatBeef

    Lets go Lakers beat the Cavs.

  • LakersHeatBeef

    It’s Cavs 89-Lakers 90 4th quarter we can do it ya ya.

  • LakersHeatBeef

    Andrew Bynum says it was fun with his coaches wife lol.

  • LakersHeatBeef

    These stupid refs are trying to help the Cavs win.SMFH.

  • LakersHeatBeef

    Cavs are up on our Lakers 101-100 i smell a victory for the Lakers tonight.

  • LakersHeatBeef

    Damn i gotta blow off some steam after all these damn losses we gotta win this!!!!!

  • LakersHeatBeef

    Cavs are on a big run up by 8 108-100 screw it.This is a must win before the trip.

  • Daryl Peek

    No more analysis no more excuses, shorthanded or not these Lakers SUCK! I just watched three consecutive possession in a row where a long jump shot was taken and absolutely no one tried to position themselves to get an offensive board? I can’t blame it on the system. Swaggy was the one taking two of those shots and everyone and the grandma knows once he starts his Swaggy dribble its going up. There’s absolutely no reason for everyone to be just standing there watching him dribble for 3-4 seconds and not attempt to hit the glass. SMH

    • Jim213

      Should’ve watched the Kentucky/Arkansas game.. that put back dunk is how one finishes a game. UR LOSS

  • LakersHeatBeef

    Damn it Pau WTF?Throwing the ball to Dion Waiters???Fixed???

  • LakersHeatBeef

    The Lakers defense is freaking terrible worst i have ever seen.SMH.

  • LakersHeatBeef

    Damn ref that was no foul jerk.SMH.

  • LakersHeatBeef

    Seriously look at the box score and you will see all the Lakers putting up monster numbers yet they lose the game every damn time pretty much.Something tells me the defense is just too bad to win any games.Young,Marshall,Jodie all balling.But no defense yet again.Rinse repeat same thing every night.

  • LakersHeatBeef

    Lakers down 3 lets see what MDA draws up?

  • LakersHeatBeef

    Lakers lost yet again.Score 120-118.Damn it this is getting sadder with each loss.

    • Jim213

Privacy Policy | © 2014 Medium Large, LLC. All Rights Reserved

Don't Miss Any of the Latest Laker News

  • Lakers Player News, Rumors & Score Updates
  • Lakers Interviews & Practice Reports
  • Be the FIRST to know about Giveaways & Special Store Sales
Scroll to top